luni, 29 iunie 2015

La o plimbare...

O iau usor la plimbare prin gradina mea de legume.Ador sa vad fiecare floricica, fiecare fruct iesit timid, fiecare planta pe care o stiam doar cat o samanta si care a inceput deja sa-mi ofere legumele visate.
Ma aplec la castraveti si dau frunzele la o parte.Ascunsi, timizi si plini de rod.In fiecare zi trebuiesc culesi.Am pus deja 5 borcane la murat si am mancat cu totii pe saturate.Proaspeti, cruzi...nu pot sa va descriu gustul...



Merg mai departe si vad rosiile.Anul asta sunt pline de rod.Le-a mers atat de bine!
Rosiile  sunt preferatele mele.Ador mirosul si gustul lor.Stiu ca nu voi mai avea mult si le voi savura.Inca 2 saptamanii.





Ardeii acum au inceput sa faca fruct.Sunt mari si vigurosi, dar nu au legat pana acum.Nu m-am ingrijorat pentru ca arata sanatosi si stiu ca vor rodi.





Telina este superba, varza de asemenea.Am avut ceva probleme cu amandoua, dar acum arata foarte bine.Si-au revenit, dar am tras ceva cu ele.Stropite cu macerate peste macerate(de urzica, de ardei iute, de pelin).
Busuiocul si cimbru mare si frumos...



In rest dovlecei pe care ii adun zilnic, gulii de care nu ne mai saturam, fasole verde din care am mancat pe saturate si am pus si o punga la congelator.Sfecla rosie din care am mancat o salata imensa...un castronel mic, mic...dar gustoasa!!!



Am luat-o agale si prin livada.Fructe nu sunt multe anul asta.Corcodusele mult mai putine decat anul trecut, merele au cazut multe pe jos dupa un vant urat, caise 7 numarate si admirate...





Nu in ultimul rand ajung si la reginele mele...carciumaresele, care au inflorit intr-o avalansa de culori....