luni, 31 august 2015

Casa noastra

Casa in care locuim la  Bucuresti este casa in care m-am nascut, casa parintilor si a bunicilor mei.Casa este din 1944, dar a fost renovata si intretinuta de bunici, de parinti si acum de noi.
Terenul este de 400 m2, suficient zic eu.Casa nu este ultramoderna, dar este confortabila.Avem 4 camere, 2 bai si o bucatarie.Una dintre camere am transformat-o in birou si este sediul firmei noastre(a mea si a sotului), o afacere online.De curte ma ocup eu si mama, cu care locuim.Pe perioada verii mama este plecata la casa noastra de la tara.Imi este greu fara ea, este sprijinul meu, mana mea dreapta, dar usor, usor reusesc sa fac ce imi propun in proportie de 90%.
Avem multe flori si o bolta de vita de vie care mentine racoarea pe care o cautam cu disperare in zilelele toride de vara.
Dimineata dupa o tura rapida prin fiecare camera, bai si bucatarie ies in curte.Matur, curat florile si frunzele uscate, mai scot o buruiana, mai greblez....Ador munca in gradina, dar timpul ma preseaza si sunt mereu contra-cronometru.
Seara ud gradina de flori, vita de vie si racoresc aleile din curte.Dupa aceasta operatiune ador sa stau la masa in foisor si sa savurez un pahar rece de compot sau de nectar de fructe facut in casa.
Admir florile, care se inveselesc in urma stropirii si incep sa miroasa mai puternic.Regina noptii, crini, trandafiri....















Multi ne-au intrebat de ce ne-am cumparat casa de la tara pentru ca si aici stam la curte.Nu se poate compara aerul curat si linstea de acolo cu ceea ce este aici.Noi incercam sa avem o curte si o casa primitoare, cu multe flori si multa verdeata, dar asteptam weekend-ul sa zburam, daca se poate, la casuta noastra de la tara.Acolo ne incarcam bateriile.