marți, 25 august 2015

Sfarsit de august la tara

In ciuda temperaturilor foarte ridicate si a secetei din aceasta vara legumele, pomii fructiferi si florile au produs frumos anul acesta.
Vara este pe sfarsite si am luat-o la plimbare sa verific, cu un ochi critic, ce mai gasim prin curtea de la tara.
Gradina de legume produce inca destul de bine.Rosiile au rupt aracii si anul viitor trebuie sa cumparam araci noi.Au rodit asa mult incat am facut conserve sa avem pentru 2-3 ani.Recunosc ca anul acesta rosiile au fost reginele gradinii.





Toata gradina arata binisor.Se anunta o toamna lunga si calduta.








Pomii fructiferi au avut fructe putine, dar sanatoase.Am reusit sa fac magiun de prune fara zahar, gem de caise si de piersici si compot de visine.







 Am muncit mult vara asta, dar ne place ceea ce facem si mai ales ceea ce iese din mainile noastre.Suntem dornici sa invatam cat mai mult, sa ajutam cat mai mult pamantul sa ne ofere si mai ales sa producem legume de calitate.Deviza mea este putin si bun.

Niciun comentariu: