miercuri, 6 martie 2019

Pamant de padure pentru gradina de flori

Curtea de la Bucuresti are aproximativ 100 mp de gradina cu flori. Pentru ca niciodata nu am ajutat pamantul cu ingrasamant si peste curte au trecut multe renovari era urgenta nevoie de pamant bun, de padure.
De cativa ani imi propun prin februarie, martie sa aduc pamant pentru gradina, dar mereu au intervenit diverse lucruri care mi-au schimbat planurile.
Anul acesta visul a devenit realitate. Am reusit.
Am vorbit cu un domn care se ocupa de asta, recomandat de o cunostinta si a doua zi am primit 3.5 m3 de pamant de flori. Pamantul a fost foarte bun, de padure.
L.am intins in 2 zile timp de lucru aproximativ 5 ore. Pamantul mi-a ajus perfect pentru gradina de flori, pus in strat de aproximativ 5 cm. Mi-a ramas sa umplu 6 jadiniere si 2 ghivece mari in care voi pune seminte de flori.

Curtea arata mai bine si florile se vor bucura. Trandafirii de bucura, deja.

2 comentarii:

cristina spunea...

imi poti spune cam cat a costat?

Violeta spunea...

M-a costat 250 lei 3.5 m3 de pamant.