joi, 26 noiembrie 2015

Ingrasaminte naturale pentru florile de apartament

Dupa ce le-am mutat in casa, florile mele din ghiveci au avut de suferit.Frunzele si-au schimbat culoarea si au cazut, florile s-au ofilit.Ma lovesc an de an cu acest neajuns si am invatat cum sa tratez problema.
Eu folosesc ca ingrasamant natural zatul de cafea Adaug zat de cafea în pamantul din ghiveci. Zatul contine azot – o substanta pe care plantele o adora. Zatul de cafea indeparteaza si melcii(daca plantele au frunzele ciuruite-au melci).Pamantul devine mai afanat dupa aceasta operatiune.Eu folosesc acest procedeu doar o data.
De asemenea am pus in pamantul din ghiveci zahar.O ligurita la fiecare ghiveci.Dupa aceea le ud.Acest procedeu il repet o data pe saptamana.
Bicarbonatul si amoniacul sunt două produse din bucatarie pe care le folosesc pe post de ingrasaminte pentru flori. Intr-un litru de apă pun o lingurita de bicarbonat de sodiu sau praf de copt.Mai adaug si cateva picături de amoniac si o lingurita de sare amară. Obtin astfel o solutie de minerale numai bună pentru plante. Se uda orice planta de apartamant o data la doua saptamani cu aceasta solutie in perioada în care apar bobocii i infloresc.
Si astfel ingrijite, dupa o luna si jumatate de cand le-am mutat in casa, florile mele arata senzational.







 Aceste metode de ingrijire sunt ieftine si eficiente.Plantele vor fi santoase si viguroase si vor inflori toata iarna.