marți, 10 noiembrie 2015

Remember...

Dupa ce am curatat ogorul, dupa ce am smuls, am ars si am dus gunoiul, dupa ce am scos instalatia prin picurare, am arat pamantul.Anul trecut pentru ca a plouat mult nu am putut sa facem aceasta operatiune toamna.Am arat primavara si acest lucru s-a cunoscut.Am muncit mult sa spargem bolovanii si sa indreptam terenul pentru a-l insamanta.
Aratul de toamna face bine pamantului.Gerul din iarna, zapada (daca da Dumnezeu) ii fac bine, daca il prind arat.

M-a cuprins nostalgia gandindu-ma cat de gol este acum pamantul si cat de incarcat era asta-vara.
Anul asta gradinita mea de legume a produs rosii, ardei, vinete, varza, telina, spanac, salata verde, ceapa, usturoi, sfecla in cantitati uriase.Dovada sta beciul, camara de la tara, cea de la Bucuresti, magaziile pline de conserve.










Dar fiecare anotimp are frumusetea lui si noi ne bucuram de tot ce ne ofera casa de la tara.Aerul curat, linistea, tihna oamenilor, legumele curate, fructele proaspete.Viata poate fi atat de simpla si atat de fermecatoare.