marți, 26 iulie 2016

Amintiri, amintiri

Nu stiu de ce sunt tare nostalgica in perioada asta. Poate caldura asta torida e de vina, poate lipsa concediului, poate varsta...Am dat peste poze cu casa de la tara, din 2009 cand am cumparat-o...cate schimbari, cata munca, cate magazii daramate, cat pamant(toate erau facute din pamant galben)carat cu remorca, cate constuctii noi ridicate.
Casa era batraneasca si neingrijita.In casa totul era vopsit verde, paturi 1-2 in fiecare camera, cu saltele din paie, geamuri cate 2-3 in fiecare camera. Curtea de asemenea, cu multe garduri de sarma puse la pamant, cu radacini de pomi(multi pomi fructiferi taiati cu bestialitate), cu portiuni mari fara iarba, batatura goala. Arata dezolant, dar noi am vazut ce am putea face si cum am putem aranja totul asa incat sa ii dam o cu totul alta fata.
Ce avea bun? Casa cu tavane inalte si solida, bolta de vita de vie bine facuta.



Dar sa o luam cu inceputul.Casa avea 3 camere pe care le-am renovat primele. In continuare era o bucatarie si un hol.Sotul meu care are 1.85m se apleca ca sa intre.Dupa, incepeau magaziile care cadeau pe tine la propriu.

Dupa renovarea celor 3 camere, pentru a avea unde dormi(multe weekenduri veneam dimineata, munceam pe rupte si seara plecam spre Bucuresti), am daramat acareturile.

Am construit o magazie...



Dupa aceasta operatiune am daramat "bucataria si holul" si am construit intre casa si magazie o sufragerie, o bucatarie, o camara, o baie si o terasa.





O vara intreaga am avut bucataria in magazia nou facuta alaturi de scule, lemne, diverse, divese...



A meritat tot efortul nostru fizic si financiar.Casa este de nerecunoscut, curtea de asemenea.Doar cei care trec prin asa ceva inteleg efortul urias pe care l-am facut, in conditiile in care nici macar nu stateam permanent aici.














Niciun comentariu: