duminică, 20 decembrie 2015

Masa de duminica

Masa de duminica se ia in familie.Am pregatit cateva aperitive chiftelute din carne de vitel, tarta cu pui, vinete cu maioneza.Apoi un gratar cu carne de porc( pe care am tinut-o la saramura 5 zile si apoi am afumat-o) cu cartofi copti si placinta cu branza si stafide, la desert.Bineinteles painea de casa ce nu lipseste de pe masa, duminica.In timpul saptamanii imi este greu sa fac la 2 zile paine mai ales ca o framant manual, dar duminica dimineata este primul lucru pe care il fac cand ma trezesc.
Imi place sa iau masa alaturi de familia mea si sa le pregatesc mereu ceva bun si nou(de data asta tarta cu pui).





Si acum cateva poze cu masa inainte si dupa ce am pregatit-o...Ajutata bineinteles de fetita mea...






Ador sa fim cu totii in jurul mesei.Abia astept masa de Craciun.
Imi place sa am masa plina cu bunatati facute in casa.Sunt multe de facut, stai in bucatarie pana la epuizare, coci, ornezi, speli tone de vase, cureti, lustruiesti, dar merita orice efort cand cei dragi apreciaza efortul tau.