marți, 8 decembrie 2015

Ornamente si decoratiuni handmade

Decembrie este luna cea mai iubita din tot anul...
Iubim Craciunul, si ne place sa pregatim mancare buna, sa ornam casa si curtea, sa impodobim bradul si sa asteptam cuminti cadourile mosului.
In ultimul timp incerc mancare pe care nu am mai facut-o, mancare mai deosebita pentru masa de Craciun si Revelion.Cu putin curaj si indemanare iti poate iesi orice.Pana la mancarea pentru Craciun mai avem ceva timp de asteptat, dar pentru ornamente si decoratiuni a venit vremea.
Decoratiunile de Craciun handmade ma pasioneaza in ultimul timp.Mi se pare atat de interesant sa faci cu mana ta coronite si alte ornamente.Inspiratie am destula, dar timp liber nu am deloc.
De aceea am inceput de acum sa creez cate ceva...In 3 saptamani sper sa imi ornez casa asa cum imi doresc.