vineri, 22 iulie 2016

Flori de iulie

Cat de mult imi place vara!Flori, legume, fructe intr-o avalansa de mirosuri, gusturi, culori...Nu ma deranjeaza caldura apasatoare, ma deranjeaza doar un singur lucru : vara trece atat de repede!
Vreau sa ma bucur mai mult de mireasma diminetii cand imi beau cafeaua si fara sa vreau respir adanc pentru a inhala mirosul de trandafiri, vreau sa ma bucur mai mult de racoarea placuta a serilor, cand imi beau compotul rece de fructe si respir parfumul reginei noptii.Vara este o minune!
Florile sunt placerea vietii mele.Daca as avea timp m-as ocupa doar de ele zi si noapte.Daca....











Florile ne bucura, ne incanta si ne aduc un plus de frumusete in viata. Fie in gradina, fie in ghiveci, florile merita toata ingrijirea si atentia noastra. Florile, ca restul plantelor, infloresc si rodesc pentru omul care le iubeste si le ingrijeste.Mi se pare atat de usor sa iubesti florile...
Am citit undeva ca ingrijirea plantelor este folosita si terapeutic pentru bolnavii cu depresii.

Niciun comentariu: