marți, 18 august 2015

O luna incarcata

August este luna cea mai aglomerata pentru noi.Recoltam zilnic si facem conseve.Bulion, zarzavaturi pentru ciorbe, ketchup, castraveti murati, gogosari in otet, ardei capia copti, zacusca, gemuri, compoturi, etc, etc...
Obosesti, nu mai vrei sa vezi borcanele aliniate ce asteapta sa le umpli, nu mai vrei sa vezi cosurile pline de legume ce asteapta tacute sa le vina randul, dar atunci cand cobori in beci si vezi rafturile pline bucuria infrange oboseala.
Gradina a produs anul acesta din plin.Vecinii nostri nu inceteaza sa se minuneze, cum numai ei stiu, de cate legume am facut si continuam sa facem.A fost un an secetos si asta s-a simtit din plin in gradinile lor.Noi am avut noroc.Nu am facut nimic special, doar le-am udat din belsug seara de seara.
Am facut un tur al gradinii la mijloc de august.Rosiile sunt pe sfarsite.Multe dintre ele sunt manate.
Ardeii arata superb.Faptul ca i-am udat foarte mult i-a ajutat si i-a scapat de mana.Vinetele acum au inceput sa produca...








Ador sa fac piata din gradina.Ma intorc cu cosul  plin de legume prospete, curate, gustoase.

Prima telina pe care am scos-o este mare si sanatoasa.

Iarba din curte a inceput sa se usuce, dar totul arata inca vesel.Florile sunt inca inflorite, pomii sunt multumiti ca mai au fructe, vita de vie mandra de strugurii ei.











Niciun comentariu: