miercuri, 26 august 2015

Rafturile beciului....

Pivnita mea este plina de borcane mici si mari pline cu bunatati.Sunt incantata de tot ce am facut din gradina de legume.Mult bulion, zarzavat de ciorbe, zacusca, rosii in bulion, tocana de legume, castravetii si gogosari murati si multe alte bunatati ne asteapta cuminti pe rafturi sa le incercam.
Iarna este lunga si stiu din proprie experienta ca tot ce pui vara in borcan se mananca pe nerasuflate iarna.Legumele sunt proaspete, culese pe alese, spalate temeinic si preparate ca la carte.Toate conservele iti iau mult timp pentru a le prepara, dar rezultatul este pe masura muncii depuse.
Nici atunci cand nu aveam casa la tara si deci nu aveam gradina de legume, cumparam din piata si tot nu intram in iarna fara pregatiri in borcane.Asa am fost obisnuita, dar recunosc ca nu imi place nimic din ce se gaseste in magazine.Nu au acelasi gust si e normal sa fie asa.Stiu exact ce pun in fiecare preparat, stiu exact cat spal legumele si cum le curat.







Sunt sigura ca nu am terminat conservareala si am sa mai pun cate ceva pe rafturi.Nu am facut poze si cu sticlele de 10L de zmeurata, visinata si afinata.