marți, 1 septembrie 2015

Dupa ploaie...

Dupa ploile de acum o saptamana, iarba din curte a crescut ca nebuna.Speram ca va veni toamna si nu va mai fi nevoie de tuns iarba.M-am inselat...
Inarmata cu rabdare, pe la ora 9.30, cand soarele te ardea, am inceput sa tund tacticos balariile de 20-30 cm.Treaba a mers greoi, deoarece iarba era mare si un pic uscata.Ma duceam cu masina dus-intors de 2-3 ori pana reuseam sa aduc totul la nivel.
Mirosul de iarba proaspat tunsa imi aminteste, mereu, de copilarie.Bunicul cosea regulat iarba din fata casei.Masina de tuns a luat locul coasei.




Iarba o dau la pasari sau o usuc.


Dupa o lupta care a durat 3 ore, dupa ce am asudat din plin am reusit sa tund toata iarba din curte.Exceptie a facut buruiana de pe langa stup.Nu am avut curajul sa tulbur linistea albinelor.
Curtea arata mult mai ingrijita acum si eu, desi, foarte obosita ma declar multumita.