marți, 15 septembrie 2015

Facut in casa - bijuterii handmade

Ce inseamna pentru mine facut in casa?Orice poti face cu mainile tale, fara sa fie la fel un exponat cu altul.O munca migaloasa cu lucruri create poate imperfect, dar tocmai aceasta imperfectiune creaza unicitatea, originalul fiecarui produs in parte.
Imperfecţiunea ne scapă de rutină, ne pune sufletul la bătaie, ne face sa fim mai buni şi mai îngăduitori, ne diferenţiază unii de alţii şi pe toţi de nişte utilaje mecanice, ne face sa tindem mereu spre mai bine căutându-ne  perfecţiunea personală.Eu ofer imperfectiunea facuta cu propriile mele maini, ofer putin, dar bun facut in casa mea, ofer putin din ceea ce le ofer zilnic si copiilor mei.
Avem firma noastra unde in afara de timp mult alocat punem si foarte mult suflet, avem casa la tara pe care o intretinem doar noi, o ingrijim, cultivam legume diverse in gradina, reparam lucrurile vechi si facem lucruri noi, avem 2 copii de care ne ocupam foarte mult.Imi ramane foarte putin timp liber pe care il ocup facand bijuterii handmade.
Muncesc mult si  pun suflet in fiecare pereche de cercei, in fiecare colier.Am satisfactie maxima cand vad ca sunt apreciate lucrurile create de mana mea.Prietenii au fost primii care mi-au laudat munca si m-au facut sa merg mai departe.
Creatiile hand made imi stimuleaza imaginatia si creativitatea.Este un mod minunat de a ma relaxa dupa o zi extenuanta.Atunci cand o bucata de sfoara si cateva margele prind viata in mainile mele este placut si reconfortant. Sunt idei care se exprima in acest mod. Am invatat din mers si partea buna a acestui lucru este ca nu te opresti niciodata sa inveti lucruri noi, tehnici noi...
Mi-am luat carti de specialitate, am facut cursuri.
Este un mod de a ma relaxa si de a ma exprima.
Iata cateva din creatiile mele.













Facut in casa reprezinta pentru mine un mod de a trai frumos, un mod de a-ti ocupa timpul si de a impleti simtul estetic cu simtul practic.