vineri, 5 iunie 2015

Gem de capsuni facut in casa

M-am trezit cu o energie si cu o pofta de bucatareala nebuna.Nu pot sa nu profit la maxim de tot ce ne ofera gradina de la tara.Am inceput cu ciresele si acum voi continua cu capsunile.Ma asteapta cuminte si doar usor parguita zmeura.

Ingrediente 

Capsuni 3 kg
 Zahar 1 kg 
Lamaie 1 buc


Am cules aproximativ 3 kg de capsuni si m-am apucat sa le curat.
Le-am spalat foarte bine si am adaugat 1 kg de zahar.


Le-am lasat aproximativ o ora si le-am pus pe foc.

Le lasati sa fiarba la foc mic aproximativ 2 ore, mestecand tot timpul cu o lingura de lemn.

Intre timp am pregatit borcanele, pe care le-am spalat si uscat in cuptor.

Cand gemul incepe sa se lege si a scazut este gata.
Se pune fierbinte in borcanele sterilizate.Eu le-am invelit in prosoape si le-am lasat pana s-au racit.




Am depozitat in camara doar 2 din ele.Pe celelate mi le-a luat o prietena.Ea deja le-a gustat si mi-a dat nota 10.





Niciun comentariu: