miercuri, 17 iunie 2015

Animale din ograda

Curtea mea de la tara este din ce in ce mai plina de pasari si animale.In fiecare saptamana familia se mai mareste cu un nou membru.De cate ori mergem la targul saptamanal mai venim cu un iepuras, o gaina, o gasca.
Uneori imi este mila de ele cand constat ca au stapani care nu le trateaza cum trebuie, alteori ma indragostesc pe loc de ochisorii lor blanzi.
Dis de dimineata Cocosila ne trezeste in acordurile sale de cucurigi prelungi.Gainile vesele si mandre de barbatul lor nu se lasa mai prejos si ii lauda glasul unic prin cotcodacit, cotcodacit.



Gaste avem de la cele mai mici



la cele mai mari.Celor din urma le-am dedicat in exclusivitate piscina pe care nimeni nu o mai folosea de multa vreme.Sunt asa de fericite!





Ratele lesesti sunt cele mai tacute dintre pasari.Timide si speriate de toata tevatura din ograda nu inteleg nici strigatul cocosului, nici galagia fara seaman a gastelor, nici laudatul gainilor la fiecare ou pe care il fac.Dar avem si rate romanesti care sunt galagioase si le fac concurenta gastelor.


Prepelitele imi sunt cele mai dragi.Blande si linistite imi fac zilnic ouale cadou.Atat de mici, atat de fragile si atat de fertile nu am vazut.
Iepurasii sunt noua achizitie.Am luat doi, pe urma inca doi si presimt ca famila iepureasca se va mari pe saptamana ce trece.Avem o singura problema.Nici gand sa ii taiem la sfarsitul sezonului.Cum vom proceda cu ei nu ne-am gandit inca....



Vargata ne-a facut cadou niste ingerasi de pisoi.Nici unul nu-i seamana, dar sunt atat de frumosi.A aparut cu ei in gura si ia asezat cu grija intr-un cuibar vechi.
Si peste toate animalutele din ograda mandru nevoie mare de numirea tacita de sef trece Cookie, catelul fioros, catel de paza in carne si oase.Numele il da de gol, dar el se comporta ca un rege.

Pur si simplu le ador.