marți, 29 martie 2016

Vechi si nou

Am muncit foarte mult la gard, dar rezultatele sunt mai mult decat satisfacatoare.Pentru niste novici eu cred ca ne-am descurcat foarte bine.Plini de entuziasm vom continua sa inlaturam gardul subrezit si sa-l inlocuim cu unul nou-nout.Am cateva poze cu gardul inainte si dupa renovare.




Gardul de la strada l-am vopsit cu ulei de in si urmeaza lacul pentru lemn, dar pe cel din curte nu l-am tratat inca cu nimic.Urmeaza.
De asemenea urmeaza sapatul gradinitei de flori care arata jalnic.Am niste capsuni ratacite care imi apar mereu intre trandafiri si bujori.Am mutat mare parte din ele si le voi inlatura definitiv pe celelalte.De asemenea florile imi sunt sufocate de menta ce apare an de an.M-am gandit sa gasesc un loc din curte si sa plantez acolo menta si alte plante aromatice.Pana atunci o voi muta in cateva ghivece mari.
Tot in gradina de flori am radacini de la cativa corcodusi care aveau fructe mici si putine.Pentru ca faceau umbra florilor am hotarat sa-i taiem.Marturisesc ca nu imi este usor sa tai un copac.
Radacinile trebuiesc scoase.Operatiunea este grea si migaloasa si am arvunit un satean care se ocupa de asta.Mi-a promis ca ma are in vedere, dar nu se stie cand...


Treburile sunt multe si toate importante, dar noi avem timp putin si doar doua maini.Usor, usor speram sa oferim curtii un aspect cat mai ingrijit pana la Paste.

Niciun comentariu: