luni, 21 martie 2016

Contraste

Pomi infloriti - vant, frig, lapovita.





 Flori, iarba din ce in ce mai verde - bruma.

 Un weekend al contrastelor.Dar chiar si asa pe vant, ploaie, frig am facut o gramada treburi pe la tara.
Am inceput operatiunea gardul.Am prins pilonii in ciment si a doua zi dis de dimineata am batut latii si am prins scandurile.In dreptul gradinii de flori, imediat cum intri in curte vreau sa fac gard de lemn.Voi continua cu cel de plasa.Sambata a fost un frig napraznic.Vantul care iti intra pana in suflet, lapovita, innorat.
Oamenii treceau repede pe strada, grabiti sa intre in case, la caldura, contrariati de freamatul din curtea noastra.Unii mai curajosi ne strigau in treacat:"O sa va imbolnaviti.Mai sunt zile, nu va mai grabiti."Dar noi suntem mereu grabiti.Mereu am facut totul pe repede inainte.Altfel nu putem cuprinde totul.2 zile in care suntem la tara pe saptamana trebuie sa facem ce fac altii intr-o saptamana, sau ce fac intr-o luna sau ce nu vor face niciodata.
Duminica a fost mai cald.Soarele a aparut in sfarsit, dar vantul, e adevarat mai putin nervos, nu s-a lasat dus.





Am sapat o bucata de teren de 2.5 m pe 1.5 sa pun capsuni.Sapatul la cazma este greu mai ales dupa ce muncisem toata ziua.Am reusit sa fac si asta.


Mama a pus in gradina restul semintelor.Pamantul din cauza vantului a facut o pojghita tare la suprafata.


Obositi, cu o febra musculara cum scrie la carte am revenit in capitala.Alte treburi, alte chestii de rezolvat.


Niciun comentariu: