vineri, 4 martie 2016

Gardul...

Cum se apropie weekend-ul cum ploile, vantul si frigul isi fac simtita prezenta.Si cum noi numai la sfarsitul saptamanii putem sa facem ceva la tara, incepe frustrarea si dezamagirea.
Cand am cumparat casa gardurile lasau de dorit, dar nu au avut pana acum prioritate.Mereu aparea altceva de facut si dupa 7 ani s-au deteliorat din ce in ce mai mult pana cand, anul acesta, am lasat totul deoparte si am hotarat sa facem ceva cu ele, adica sa le punem la pamant si sa le inlocuim cu altele noi-noute.
Am inceput cu cel de la strada.Deschiderea curtii noastre este de 20m.Am cumparat 200 de scanduri trase de 10cm , patrati de 5cm pentru laterale.Stalpii ii aveam.
Am inceput demolarea gardului vechi si construirea celui nou, doar eu si sotul meu,  inarmati cu rabdare, boloboc, bormasina, aparat de sudura si alte zeci de unelte.Am vrut sa apelam la un localnic sa ne ajute, dar a cerut atatia bani incat am considerat ca nu merita.Si asa incet, incet, 3 ore vineri si 10 ore sambata, aproape fara oprire, cu o cafea bauta pe metereze, cu o masa luata pe fuga pe fantana de langa gard am reusit sa-l terminam.Vecinii veneau, se mirau, ca noi, bucurestenii stim sa facem si garduri si plecau.Altii chiar ne-au propus sa facem ceva bani din asta, sa lucram si pe la altii ca ne pricepem.





Duminica am reusit sa-l dam cu ulei de in.Il vom mai da o data pentru protectie si dupa cu lac.Suntem multumiti de cum a iesit si am hotarat sa continuam.In acest weekend, daca ne permite timpul incepem gardul lateral.Speram ca pana la toamna sa terminam.

Niciun comentariu: