vineri, 11 martie 2016

De primavara...

Am reusit weekend-ul trecut sa mai facem cate ceva prin gradina de la tara.Nu ne-am putut apuca de gardul lateral pentru ca nu aveam toate materialele necesare.Am facut comanda marti, vorbind sa vina masina sambata dimineata.Domnul cu cherestea nu a aparut si nici nu a mai raspuns la telefon.Ne-am obisnuit deja cu astfel de oameni.Ma indurereaza sa vad ca sunt din ce in ce mai multi.
Ne-am schimbat repede planul de bataie si ne-am apucat de tuns pomii, de taiat vreo doi corcodusi care doar faceau umbra florilor si le pusesem gand rau de ceva vreme.Treaba cu taiatul este usoara, greul incepe cand trebuie sa iei la mana fiecare creanga...Am oprit lemnele mari, le-am taiat pe cele mai mici si am carat toate crengutele intr-un singur loc sa se usuce.Intre timp mama s-a ocupat de tunsul zmeurei.Daca este tunsa scurt face fructe mai putine, dar mult mai mari.Noi o tundem in fiecare primavara.




 Pomii fiind aranjati, am trecut la etapa tunsul trandafirilor.Am mutat 2 trandafiri si i-am scurtat pe ceilati 15.
Anul acesta ma voi ocupa mai mult de trandafirii mei.



 Tot eram la capitolul tuns...Am inceput sa tundem vita-de-vie.Mai avem sa o legam, dar chiar nu am mai avut putere sa facem asta.


Nu stim cand s-a facut seara...Am intrat in casa unde era cald si bine.Focul din soba dogorea atat de placut si noi ne intindeam oasele obosite la caldura.

A doua zi sotul meu s-a ocupat de ce ii place cel mai mult, albinele.A vopsit stupii pe care i-a luat si a umblat la stupul pe care ii aveam deja.Albinele au trecut bine peste iarna, sunt sanatoase si vioaie.







Niciun comentariu: