marți, 14 iulie 2015

Vacanta cu buget redus

Eu simt ca nu poate trece un an fara sa vad marea...Si am mai fost si pe alte mari, dar nu stiu de ce, Marea Neagra mi se pare cea mai fascinata.
Mi-am propus anul asta sa merg cu copiii la mare cu un buget redus.Si nu a fost deloc greu sa ma incadrez in 2000 lei 7 nopti la Saturn.
Am cumparat de la o agentie un bilet cu 3 zile inainte de plecare cu 700 lei la hotel Prahova din Saturn.
Hotelul renovat recent de 2 stele arata rezonabil.Mobila noua, TV in camera, curat.Am inchiriat si un frigider care ne-a mai costat 85 lei pe toata perioada...8 zile.
Ne-am facut aprovizionarea de la un supermarket din Mangalia de:apa, sucuri, diverse pentru dimineata, dulciuri pentru copii.
In fiecare zi ne trezeam la ora 7.00, mancam cu cei 2 copii ai mei si mergeam pe plaja.Cafeaua instant, facuta cum ma trezeam, o savuram pe plaja.Soarele era bland si toti ne bucuram de adierea lui placuta.
Avem la noi un rucsac care mentinea temperatura bauturilor luate din frigider.
Pe la ora 12.30 mergeam sa mancam o ciorba la un restaurant pe plaja unde sunt preturi rezonabile si este coada mereu.Ciorba era 8 lei.
Mergeam apoi in camera unde dupa dus, stateam in pat 2 ore.
Pe la ora 16.30 mergeam din nou la plaja.Ne bucuram de soarele mai putin arzator al dupa-amiezei.
Pe la ora 18.00 mergeam din nou la masa, apoi din nou in camera pentru dus si ne pregateam sa iesim la plimbare.
Ne plimbam foarte mult, mancam inghetata, porumb sau gogosi.









A fost o vacanta reusita, copiii s-au bucurat de o saptamana in care marea a fost calda si vremea minunata.