joi, 28 mai 2015

Pui de gaina si prepelite

Din dorinta de a manca cat mai sanatos am luat pui de gaina si prepelite pentru a le creste cu mancare sanatoasa, preparata de noi.
Puisorii sunt atat de frumosi si cel mai rau lucru este ca ma atasez de ei si nu  pot sa-i tai cand le-o veni sorocul.Le-am construit un tarc cu scandurile ce le aveam prin curte si plasa.L-am pus in magazia de lemne, care este mare, incapatoare.

Deasupra le-am asezat bec pentru a se incalzi. Il tinem aprins mai ales noaptea.
Sunt veseli, prietenosi si flamanzi vesnic.Le dam uruiala pe care o facem noi din seminte de floarea soarelui, grau, porumb si ovaz.
Prepelite am mai avut si anul trecut.Se cresc atat de usor....Le schimbam in fiecare dimineata apa si tavitele in care se strange mizeria.Dupa aceea le completam mancarea si ele ne recompenseaza cu o multime de oua.Avem 32 de prepelite din care 8 sunt masculi.In fiecare zi adunam 20-22 de oua.



Cand ma voi muta definitiv la tara voi lua 2-3 capre.Ador laptele de capra.
Dar mai am de asteptat cativa ani.....