luni, 4 mai 2015

Placinta cu branza la tigaie

Nu prea stiam ce sa le fac copiilor la cina.Am avut o zi aglomerata si am vrut ceva care se face rapid.Placintele cu branza si ceapa verde la tigaie sunt foarte gustoase si usor de facut.

Reteta:


Ingrediente:


Pentru aluat:

500 gr faina
250ml lapte
10 gr drojdie uscata
1 ou
3 linguri ulei
un praf de sare

Compozitie:

500 gr telemea
1 legatura ceapa verde(eu am luat-o din gradina)

Mod de preparare

Se amesteca laptele caldut cu drojdia si se lasa cam 5 minute
Se adauga apoi in faina maiaua mai sus obtinuta, sare, oul si uleiul.
Se obtine un aluat suplu.






Se lasa la dospit 1 ora. sau pana isi dubleaza volumul.

Se amesteca intre timp ceapa taiata marunt cu branza rasa.






Dupa ce coca a crescut se pune o tigaie la incins.

Se rupe din coca o bucata cam cat o mandarina si se intinde cu grija si rotund.Dupa aceea puneti amestecul  de branza si ceapa in mijlocul aluatului.
Se prind marginile....





si se intinde din nou cu sucitorul....

Se pune aluatul intins cu grija in tigaia incinsa.







Si asa arata rezultatul....






Pot sa va spun ca este extraordinar de gustoasa.
Copiii mei au devorat-o.



Niciun comentariu: