joi, 9 februarie 2017

Weekend romantic

Pe 15 februarie, acum 25 de ani, mi-am intalnit prima data sotul.Nu imi vine sa cred ca au trecut atatia ani de atunci, ani frumosi si fericiti.In fiecare an sarbatorim aceasta zi, mai mult decat ziua casatoriei.
Anul acesta voiam sa ne ducem la munte, doar noi doi. Era mai mult dorinta sotului si am invatat in 25 de ani ca nu trebuie sa-i inhib dorintele chiar daca nu sunt neaparat pe placul meu. Si el ma sustine neconditionat de cate ori imi doresc ceva chiar daca nu este de acord. De ce nu voiam sa merg? Din cauza cheltuielilor...Bani pentru cazare, mancare, transport,.Si vremea a tinut cu mine si am ajuns la concluzia ca weekendul romantic il putem avea si la tara.Focul in soba, o masa festiva pregatita de noi, un pahar de vin rosu si linistea placuta de acolo sunt ingredientele perfecte.Si oricat de romantica ar trebui sa fiu nu pot sa nu imi spun cata ecomomie fac astfel.Fara bani pentru cazare si mancare.Nu vom muri de foame, dar vom manca ce vom gati noi.Si este si mult mai romantic si mult mai ieftin.


Niciun comentariu: