joi, 15 decembrie 2016

Weekend de decembrie

Ce am mai facut weekend-ul trecut la tara?
In primul rand am taiat porcul.De fapt o vecina ne-a adus in roaba jumatate de porc.




L-am transat si am facut din el urmatoarele bunatati:
6 slaninute
pastrama de porc dintr-o pulpa
carnati
jumari
Vom face in ajun de Craciun si pentru asta am pus separat in pungi, in congelator pentru:
toba
lebar
sarmale
caltabos
piftie
De asemenea am mai facut 4 pungi cu pulpa si 6 pungi cu oase pe care le-am bagat in congelator.
Slaninutele le-am dat cu sare multa.Slaninuta isi ia sare cat ii trebuie si de aceea poti pune fara frica...
Carnatii i-am facut si i-am agatat la scurs in magazie.Pastrama am facut-o la fel ca pe cea de berbecut.
A doua zi am pus la afumat carnatii, cateva coaste de porc si un muschi.Sotul meu este foarte incantat de afumatoarea facuta.Am crezut ca este foarte mare, dar cand am bagat toate cele in ea am hotarat ca am facut o treaba grozava.




Sambata a fost o zi calda, insorita, minunata.Chiar daca nu am stat deloc si am avut de robotit toata ziua am apucat sa fac cateva poze.



Spre seara un vecin ne-a dat un alun sa-l sadim in gradina.Am mancat alune atat de bune de la dansul si le-am laudat atat de mult, incat bietul om ne-a daruit un pom.




A fost un weekend grozav.

Niciun comentariu: