marți, 6 decembrie 2016

In asteptarea sarbatorilor...

Decembrie...luna care imi place cel mai mult dintre toate lunile de iarna! Miroase a sarbatori inca de la inceputul lunii.Sambata vom taia porcul, cumparat de la un vecin. Si pentru ca vom face slaninuta, carnati, pastrama si tot soiul de bunatati ne-am gandit sa construim o afumatoare. Ne dorim demult sa facem asta si in sfarsit i-a venit randul.
Aveam prin curte tot felul de lemne. Am facut-o ca pe o cutie de 1.20m/0.8m.I-am facut capac si o gaura pe lateral pentru burlan. De la aceea gaura vom trage un burlan 1.5 m pana la o groapa unde vom face focul. Fumul rece va ajunge astfel la bunatatile agatate la afumat.




Am reusit anul acesta sa aducem 3 carute de balegar de oaie si sa aruncam peste gradina de legume in prealabil curatata.


Dupa asta au venit doi vecini si au arat terenul. Vom repeta operatiunea si la primavara.


In rest curtea arata bine, mai avem flori, mai avem struguri in vie, mai avem iarba verde...
Totul este asezat si asteapta cuminte zapada...

Niciun comentariu: