joi, 8 decembrie 2016

Centrala pe lemne

Weekend-ul trecut in afara de afumatoarea pe care o incepusem acum 2 saptamani si doar am finalizat proiectul sambata, am montat centrala pe lemne.Ne doream aceasta centrala de cand ne-am cumparat casa la tara.Prea frig pe hol si in baie, prea cald in camere.Faceam frecvent foc in 2 sobe.Consumul de lemne era evident si caldura nu era bine impartita in toate incaperile.
Datorita "black friday"am putut cumpara centrala la un pret avantajos.Si eu care nu mai credeam in jocul asta de marketing cu vinerea neagra si tot soiul de manipulari.Uite ca am incheiat o afacere buna care m-a facut sa-mi schimb imaginea.
Ne-am gandit asa...am luat centrala, vas de expansiune, supape, pompa si alte cele in valoare de 2500 lei.Vom lasa achizitionarea de calorifere, tevi, mufe, coturi, cleme si alte minuni + montajul, anul viitor.Dar cine poate trai cu centrala in casa fara sa o foloseasca?Si iata-ne cum ne-am inglodat pana la gat si am luat tot.
Un domn instalator care ne-a fost recomandat de un vecin a venit vineri la ora 7.30 si s-a apucat de treaba.Omul stia ce are de facut, un adevarat profesionist.Sambata seara la ora 20.00 a terminat.Am facut inaugurarea centralei si am fost atat de impresionati...
Dar casa arata ca dupa bombardament.Smotrul care ma astepta ma facea sa nu ma pot bucura de realizare.Am luat-o incet si cu spor.Am muncit alaturi de sotul meu pana la ora 2 noaptea.Dimineata ne-am trezit la ora 7.00 pusi pe treaba.Pe la ora 15.00 am reusit sa terminam.


Nu vreau sa pun poze cu ce era in camere inainte de curatenie...Dar dupa...In sufragerie care are bucataria inclusa, aveam un godin pe care am de gand sa-l las in aceeasi pozitie.

Camera mamei cu caloriferul nou..


Camera copiilor...

Camera noastra...

Alta viata.Abia asteptam sa ajungem maine la tara si sa ne bucuram de caldura placuta facuta de centrala.


Niciun comentariu: