luni, 31 octombrie 2016

Zi de toamna

Pentru ca sunt asa de grabita si preocupata, pentru ca am copiii in clasele a 8-a si a 12-a si sunt stresata din acest motiv, pentru ca fac de multe ori totul ca pe o rutina, sambata a fost prima zi in care m-am bucurat de culorile si mirosul toamnei.Am fost cu sotul meu la casa noastra de la tara si nu am vrut sa facem nimic.Doar am savurat un ceai pe sezlong, am facut un gratar si ne-am plimbat prin sat.Seara am aprins focul in soba si am stat de vorba pana la miezul noptii cu o cana de vin fiert in maini.Atat de odihnitor, atat de simplu si de frumos a fost...

Tufanele simbol al toamnei....
Frunzele ingalbenite contrastand cu verdele crud al ierbii....
Pomii ce sunt pe jumatate dezgoliti....
Cerul de toamna cu norii ce parca se pravalesc peste noi....
Campul si cerul ce se intrepatrund....
Ador toamna...

Niciun comentariu: