vineri, 10 iunie 2016

Ciresar sa fie...

Ciresarul ne-a gasit cu fructele dulci, rosii si aromate in pom.Si sunt, ca in fiecare an, multe.
Mancam pe saturate, le imprastiem pe la toate cunostintele si tot ne mai raman si de o conservareala.
Dintre toti pomii fructiferi pe care i-am plantat in 2009 cand am cumparat casa la tara, ciresii sunt cei mai roditori.Piersicii, nectarinii si caisii au rodit 2-3 ani si s-au uscat.Prunii abia anul asta am vazut ca sunt plini de fructe.Merii si perii sunt relativ ok, dar nu se pot compara ca si productie cu ciresii.

Singura problema pe care o avem cu ciresele este urmatoarea: sunt atacate de grauri.Pasarile astea atat de mici si de aparent nevinovate ne ataca pomii.Am pus sperietoare cum faceau bunicii mei.Copiii au fost incantati sa lucreze la ea.Ne-am chinuit sa o fixam, dar pasarile nici nu se schinseau.O sa cumpar in anul ce vine o plasa de protectie.





Multe si destul de dificil de adunat, dar rezultatul a fost pe masura muncii.
Am facut gem si sirop de cirese.

In weekend-ul asta voi aduna zmeura care s-a copt.
Frumos ciresarul asta!

Niciun comentariu: