marți, 13 octombrie 2015

Vine iarna?

Frig, frig...Si eu care speram la o toamna lunga si calduta.
Speriata de vremea asta rea m-am repezit sa bag ghivecele cu flori in casa.Inainte cu cateva zile sa inceapa frigul si ploaia m-am ocupat 2 zile de ele.Le-am schimbat pamantul, unde era cazul, le-am taiat frunzele uscate, curatat ghivecele si farfuriile, in fine erau asa cum trebuie.Parca am presimtit ca va veni potopul.
Si duminica seara, pe ploaie si vant am bagat in casa 40 de ghivece.Treaba a fost migaloasa si a durat cateva ore bune.
Dupa ce si ultimul ghiveci a fost bagat la adapost am rasuflat usurata.Florile mele dragi erau protejate de vremea turbata.




Poate sa vina iarna....E nici chiar asa.Sa mai astepte...
Dar nu poate veni primavara din ianuarie?Doar o luna de iarna ne ajunge, nu-i asa?Sa ninga putin in decembrie, de Craciun si gata....

Niciun comentariu: