miercuri, 21 octombrie 2015

Gradinareala de sfarsit de octombrie

Ce am mai facut prin curtea de la tara?
Am adunat strugurii care au mai ramas in bolta.Acum 2 saptamani am lasat cativa ciorchini care ni s-au parut ca nu sunt copti.I-am pus in saci si i-am adus la Bucuresti.Am adunat boabele de pe ciorchine si i-am dat prin storcator.




Am adunat semintele de flori(carciumarese, floarea soarelui de gradina, flori de piatra, petunii)si le-am pus la uscat.


Am facut curat pe terasa si am pus leaganul acolo pentru a fi ferit de ploile de toamna si mai apoi de ninsorile din iarna.

Am tuns un trandafir agatator.De obicei tund trandafirii primavara, dar sunt sigura ca l-ar fi rupt vantul si zapada si de aceea am decis sa fac aceasta operatiune din toamna.La primavara vreau sa-l mut si sa-i fac o arcada pentru a se urca frumos.
Am umblat la stupul de albine.De fapt, sotul meu a facut asta.Eu doar am facut pozele.Albinele se pregatesc de iarna.




Am scot instalatia prin picurare si dupa aceea am urcat totul in pod, la adapost.


Cam atat pentru acest weekend.
Intr-o forma psihica de invidiat, putin obositi fizic ne-am intors la stresul din capitala.