marți, 17 ianuarie 2017

Iarna la tara

Am ajuns la tara in acest weekend. Drumul a fost neasteptat de bun.Nu am putut sa nu fac o paralela in capul meu intre zapada multa si murdara din Bucuresti...


si albul imaculat al omatului de pe drum(imediat cum iesi din oras).

Ne-am destins pe parcursul drumului si am admirat frumusetea fara seaman a iernii.
Am ajuns la tara dupa 2 ore si am fost surprinsi in modul cel mai placut vazand aleile curatate de un vecin, un om deosebit care a facut asta din proprie initiativa.Repede, repede am facut focul in centrala, am dat drumul la apa(oprim apa intotdeauna).
In cateva ore(5-6) s-a incalzit casa, aproximativ 14 grade, ceea ce este multumitor tinand cont ca in casa erau -4 grade cand am ajuns.
Frumos si la noi in batatura...un peisaj minunat, totul de un alb stralucitor.



 A doua zi am facut smotru in casa si pe terasa, am reusit sa fac putina ordine in magazie.Sambata a fost o zi atat de frumoasa.Soare si zapada...
Am facut planuri pentru anul acesta si pentru casa de la tara.Cu costuri zero sau cat se poate de mici, bineinteles...economisim, economisim.In magazie vom face rafturi(avem materiale) si o vom organiza mai bine in asa fel incat sotul meu sa-si faca un loc numai al lui pentru apicultura(rame, ceara, borcane, etichete, centrifuga, cutii, diverse).
Ne dorim foarte mult un cuptor si o plita in curte facuta langa gratar.Aici voi face bulionul, zacusca, gemurile.In cuptor painea pe care o voi face o data pe saptamana(in weekend) si o voi congela in asa el incat sa-mi ajunga toata saptamana.Avem ceva materiale pentru cele doua constructii, dar ne mai trebuie mana de lucru.
Vom darama soba de teracota pe care o avem intr-o camera, soba lasata mostenire de vechii proprietari.Voi incerca sa o vand sau sa o donez.Camera va deveni mai spatioasa.O voi zugravi si o voi reorganiza.


Niciun comentariu: