joi, 12 ianuarie 2017

Amestecate...

Nu simti uneori ca lucrurile care te inconjoara te sufoca.Nu ai prefera sa ai doar cateva haine, mobila putina si utila, cateva lucruri dragi asezate la loc de cinste? In casa mea formata din trei camere, doua bai, o bucatarie si o debara pe care o impart cinci oameni este o ingramadeala care simt ca ma strange de gat. Am aruncat mult, am dus in magazii mult, am dat altora mult si tot avem o groaza de haine, obiecte mai mult sau mai putin folositoare, amintiri. Bluza asta nu o port, dar am primit-o cadou de la fiica-mea, tabloul ala nu mai are loc pe noptiera, dar e de la fi-miu de ziua mamei, cutia aia de bijuterii(mai am 3), dar e de la sora-mea.Asta o data, apoi lucrurile care se cumpara si vor sa inlocuiasca altele pe care nu le aruncam ca nu ne induram.Mai sunt bune, poate le mai folosim...
Am citit de curand cartea "Magia ordinii" de Marie Kondo care descrie o metoda japoneza a felului in care trebuie sa abordam ordinea...autoarea taie in carne vie, sa zic asa...cuvantul de baza este arunca, arunca, arunca.
De trei zile m-a apucat ordinea in dulapuri, sertare.Am aruncat din dulapul sotului si din cel al fetei mele trei saci de imbracaminte.De fapt am aruncat e mult spus.I-am promis mamei ca le duc la tara. Le mai opresc si pe acolo(poate ne mai trebuie) si le dam la biserica(sunt oameni amarati in sat).Ok.
Mai am cateva haine bune pe care le-am imbracat o singura data(chestii de ocazie), cateva perechi de pantofi sau adidasi pe care le voi pune la vanzare.
Sper in 5-6 luni sa termin tot ce mi-am propus. Putine obiecte, putina munca sa le intretinem.
Ordine in casa, ordine in gandire.
In alta "ordine" de idei ne pregatim fizic si moral de un drum la tara, maine.Ne intalnim cu niste prieteni pe drum care au casa la tara in acelasi sat cu noi.Unde-s multi puterea creste...speram din suflet sa razbim si sa ajungem cu bine.Zapada asta ne-a luat pe nepregatite...are dreptate cine spune asta.Trebuiau facute niste chestii importante la tara, de pus lucruri la adapost, de verificat chestii.Suntem un pic ingrijorati pe tema asta.Weekend-ul trecut a fost imposibil de ajuns in satucul nostru uitat de lume.Imi este atat de dor...






Niciun comentariu: