miercuri, 13 ianuarie 2016

Amestecate

Au trecut sarbatorile, a trecut vacanta si iata-ne la jumatatea lunii ianuarie.Timpul zboara...
Am avut sarbatori frumoase si linistite, cu mancare buna pe masa, cu casa curata si impodobita, cu colindatori primiti cu drag.Am avut timp sa savuram bucatele, sa ne odihnim si sa primim vizitele prietenilor si rudelor.
Copiii au facut Revelionul cu prietenii lor, la noi acasa, iar noi, la fratele meu.A fost primul an in care am simtit ca  puii mei si-au luat zborul si am avut o senzatie de gol in suflet.Dar acesta este cursul vietii si nu avem voie sa ne plangem.
Ultima saptamana de vacanta a fost agitata.A venit mult asteptata zapada, am inceput munca la birou, copiii mai aveau teme(fff multe teme)...Nici nu stiu cand a zburat si saptamana asta.
Am dat o fuga si pana la tara.Zapada si acolo, aer curat si liniste.Cookie s-a bucurat de zapada ca noi toti, dealtfel.


Pe islaz cateva vaci ratacite...


Dupa ce am admirat peisajul rural, dupa cateva planuri trasate rapid, dupa ceva proiecte masurate cu piciorul, ne-am adunat infrigurati in jurul sobei la un pahar de vorba.




Niciun comentariu: