luni, 28 decembrie 2015

Final de an...

Final de an 2015!
Nu stiu cand a trecut inca un an peste noi....Cand ai activitate si nu te opresti din facut cate ceva decat atunci cand vine noaptea, cand mereu incerci lucruri noi, te informezi sa-ti usurezi munca, cunosti oameni care te inspira, vrei mereu mai mult si mai bine, anul trece repede.Repede, dar constuctiv.
A fost un an roditor in gradina de legume.Marturie stau sutele de conserve pe care le-am facut si congelatoarele pline de legume(fasole verde, mazare, dovlecei, ardei, verdeata si multe altele).
Am plantat la inceputul lui mai toate rasadurile si in iulie, august si septembrie am avut avalansa de legume si fructe...





















Am zugravit casa din Bucuresti la exterior...Problema a fost ca nu am putut folosi trafaletele, pentru ca avea stropi de ciment si am vopsit-o pe toata cu o bidinea mica.



La fel am facut si cu casa de la tara, dar aici a mers mai repede pentru ca am putut folosi trafaletele...



 Nu mai imi vin in minte cronologic toate evenimentele din anul ce a trecut, dar stiu ca am facut multe lucruri bune si mai stiu ca vom continua si in 2016 in acelasi ritm.
Pentru 2016 ne dorim sanatate si spor in toate!













Niciun comentariu: